![Abschlussbericht IKKE](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2023/07/Bildschirmfoto-2023-07-25-um-18.49.48-1024x987.png)
Abschlussbericht IKKE
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2020/04/IKKEBroschuere_Webversion.png)
Projektbroschüre
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2020/11/3D-Modell.jpg)
Paper: A tangible learning application from the 3D printer for the practical teaching of meat cutting in inclusive vocational education
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2023/07/IMG_3288-1-1024x768.jpg)
Paper: Accessible Design of Serious Games for People with Intellectual Disabilities in Inclusive Vocational Education
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2023/07/DCP-Profil.png)
Paper: The Digital Competence of Vocational Education Teachers and of Learners With and Without Cognitive Disabilities
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2023/07/Bildschirmfoto-2019-09-23-um-20.52.37-1024x786.png)
Paper: Digitalisierung als Unterstützer der Inklusion in der beruflichen Bildung
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2019/11/DSC02935-1024x683.jpg)
Hospitationsbericht
![](https://inklusive-kueche.h2.de/wp-content/uploads/2019/07/tim-gouw-KigTvXqetXA-unsplash-1024x685.jpg)
Wie kann ein inklusiver und digitaler Unterricht in der beruflichen Ausbildung umgesetzt werden?